FAQ

We hebben ons best gedaan om de meest voorkomende vragen op deze pagina te beantwoorden. Hebben we jouw vraag hiermee nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Standaard leveren wij technische support op de door ons opgeleverde omgevingen. Zo zorgen wij op de achtergrond dat jouw website wordt voorzien van de laatste nieuwe software en beveiligingsupdates. Tevens maken we dagelijkse backups (tot 4 weken terug in de tijd) en plaatsen deze indien gewenst op afspraak terug.

Nee, om de veiligheid van onze omgevingen te kunnen blijven garanderen, stellen wij het Administrator account niet beschikbaar aan onze klanten. Typische beheerderstaken, zoals het installeren van kritische beveiligingsupdates en nieuwe software versies regelen wij voor jou op de achtergrond.

Nee, dit doen wij expliciet niet. Op basis van onze ervaring hebben wij onze alles-in-1 pakketten bewust zo samengesteld, omdat wij geloven dat deze een solide basis vormen voor nagenoeg elke website.

Wil je deze vrijheid toch, kies dan voor ons do-it-yourself pakket ‘Carte blanche’.

  • Zodra wij de betaling van jouw alles-in-1 pakket hebben ontvangen, ontvang je van ons een factuur;
  • 2 maanden voor het verstrijken van de abonnementsduur van je alles-in-1 pakket, ontvang je van ons een uitnodiging voor het verlengen van je abonnement.

Ja, echter standaard zijn onze pakketten uitgerust met maatwerk gelicenseerde software (plugins en themes). Mocht je je website onverhoopt willen verhuizen naar een andere hosting provider, dan vervalt het recht op deze licenties. Hierdoor kunnen bepaalde delen van je website onbruikbaar worden.

Heb je je website elders gehost, dan kan deze naar onze servers worden verhuisd. Het liefste bekijken we dan gelijk even de mogelijkheden om deze van een nieuw uiterlijk te voorzien.

Indien je je website bij ons hebt ondergebracht en je wilt deze elders onderbrengen, zie dan bovenstaande vraag “Ben ik eigenaar van mijn website?”.

Hier kunnen we kort over zijn: “Ja!”

Scroll naar top